Search
Close this search box.

جراحی پیکرتراشی

جراحی پیکرتراشی راهی محبوب و موثر برای رفع آویختگی پوست و بافت ها,به علاوه شکل دادن هدفمند چربی

دریافت مشاوره رایگان یا رزرو نوبت

با دریافت مشاوره رایگان یا رزرو نوبت در کلینیک دکتر آفرینگاه، قدمی نخستین برای شروع سفر بهبود زیبایی شماست؛ ما در انتظار همراهی شما برای ارتقاء بهترین وجودتان هستیم.

کاهش ناگهانی وزن در اثر رژیم های غذایی سخت،جراحی های لاغری یا زایمان می‌تواند آویختی و شُل شدن پوست را به همراه داشته باشد.اما به کمک پیکر تراشی می‌توان هیکل را به زیباترین شکل بازسازی کرد.

پیکرتراشی (body contouring or body sculpting) نام متد جراحی است که برای بهبود شکل پوست و بافت ها پس از کاهش وزن زیاد انجام می‌گیرد .

پیکرتراشی می‌تواند شامل پانیکولکتومی (paniculectomy-حذف پوست های اضافه ی زیر شکم)،ابدومینوپلاستی،لیپوساکشن و لیفت داخلی نقاط مختلف مانند لیفت بازو،لیفت اندام تحتانی،لیفت کشاله ی ران و افزایش حجم باسن باشد.

لیفت سینه یا بزرگ کردن آن توسط پروتز،می‌تواند شکل دفورمه یا پوست اضافه بعد از حاملگی و شیر دهی را اصلاح کند.

 

انواع بادی کانتورینگ

 

لیپوساکشن

لیپوساکشن محبوب ترین جراحی زیبایی در ایالات متحده است(حتی محبوب تر از جراحی بینی!).در حقیقت این عمل زیبایی از سال ۱۹۹۲ شاهد رشد ۲۶۴٪ بوده که این خود نشان دهنده ی تاثیر شگرفی بوده که پس از جراحی توسط متقاضیان تجربه شده است. کاندید ایده آل برای لیپوساکشن افرادی هستند که وزن شان ثابت شده و چربی های موضعی بدنشان در اثر رژیم و ورزش کمتر نمی‌شود .

با وجود اینکه در خیلی از مراکز این جراحی به صورت سرپایی و مطبی حتی توسط افراد فاقد اجازه طبابت انجام می‌شود در مجموعه دکتر آفرینگاه به علت اهمیت حیاتی که رعایت استریلیتی و بهداشت محیط برای انجام آن دارد،تنها در کلینیک جراحی توسط بهترین فوق تخصص های جراحی پلاستیک صورت می‌گیرد.

جراحی لیپوساکشن عملی است که در صورت ساده انگاشته شدن و نداشتن تبحر کافی فرد انجام دهنده با ریسک بالای عفونت، آمبولی،نکروز و مرگ و میر همراه است.اما جراحان مجموعه ی ما مفتخر هستند بیشترین میزان رضایت پس از عمل در ازای کوتاه ترین دوران نقاهت را دارند.

 

جراحی پیکر تراشی(حذف پوست های اضافه)

 

جراحی پیکرتراشی اغلب برای رسیدن به هیکل دلخواه پس از کاهش چشمگیر وزن اغلب ضروری است.هنگامی که بدن پوست اضافی و آویخته دارد یا در نقاطی که نتایج لیپوساکشن قابل قبول نیست جراحی بادی کانتور یا همان پیکرتراشی ضروری است ..در کثیری از زیباجویان بعضی اعمال باید به صورت ترکیبی از چند عمل صورت گیرد.جراح شما با معاینه و تحلیل عمقی بافت های بدن,متابولیسم و لایف استایل شما بهترین پیشنهاد رو در جلسه ی مشاوره به شما ارائه میدهند.

 

از جمله جراحی هایی که اصلاح پیکرتراشی به آنها اتلاق میشود میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

-ابدومینوپلاستی

-جوانسازی پستان(شامل لیفت,ماموپکسی و پروتز سینه)

-براکیوپلاستی(لیفت بازو)

-لیفت باسن

-لیفت 360

-لیفت داخل ران

 

نقاهت پس از جراحی پیکر تراشی

 

بیهوشی عمومی و حداقل یکشب بستری در بیمارستان معمولا از ملزومات این مدل جراحی است.

از نگرانی های اولیه که پس از این جراحی حاصل میشود مدت زمان لازم برای بهبود محل زخم های جراحی پس از عمل,غیر قرینگی و بدشکلی های احتمالی ست.

بعد از جراحی ممکنست تا مدتی به درن جهت درناژ و خروج مایعات و خونابه ی پس از جراحی  که در محل عمل تجمع می یابد نیاز داشته باشید.جراح تان به شما شیوه ی استفاده و نگهداری از درن را به طور کامل آموزش می دهد.همچنین برای ایجاد فشار روی ناحیه ی مورد نظر لیفت,ممکن است نیاز به بستن گن به مدت 6 تا 8 هفته(یا بیش تر) وجود داشته باشید.

 

در منابع و متون ذکر ده گاهی ممکن است کمی درد پس از عمل تا 4 هفته الی چند ماه ادامه یابد(لازم به ذکر است مفتخر هستیم اعلام کنیم در زیباجویان جراحی شده توسط  جراح فوق تخصص پلاستیک مجموعه دکتر آفرینگاه تا کنون چنین موردی گزارش نشده).

در پایان ذکر این نکته لازم است که جراحی پیکرتراشی انتخاب مناسبی برای کاهش وزن نیست نتایج ناشی از این جراحی در افراد مختلف متفاوت است و ارتباط تنگاتنگی به نگهداری و مراقبت فرد دارد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

آنچه می‌خوانید

جهت رزرو نوبت با ما تماس بگیرید

سوالات متداول

از پاسخگویی جامع و دقیق به سوالات متداول شما در مورد خدمات و روش‌های ما در کلینیک، باعث اطمینان و راحتی شما در هر مرحله از تجربه‌ی زیبایی می‌شویم.

پیکر تراشی بدن که به نام های بدن یا شکل دادن به بدن نیز شناخته می شود، به روش های مختلف غیرجراحی و جراحی اطلاق می شود که برای تغییر شکل و بهبود ظاهر نواحی مختلف بدن طراحی شده اند. روش‌های مجسمه‌سازی بدن بدون جراحی معمولاً شامل فناوری‌هایی مانند لیزر، فرکانس رادیویی یا اولتراسوند برای کاهش چربی و سفت کردن پوست می‌شوند. پیکرتراشی بدن ممکن است شامل لیپوساکشن، لیفت شکم یا لیفت بازو برای برداشتن چربی و پوست اضافی و بهبود خطوط بدن باشد. این روش‌ها با توجه به نیازها و اهداف فردی طراحی می‌شوند و بدنی متناسب‌تر و متناسب‌تر برای بیماران فراهم می‌کنند.
کاندیدهای ایده آل برای روش های پیکر تراشی بدن، عموماً افرادی هستند که وزن بدن ایده آل یا نزدیک به آنها هستند، اما دارای نواحی سرسخت چربی یا پوست شل هستند که در برابر رژیم غذایی و ورزش مقاوم هستند. کاندیداها باید از سلامت کلی خوبی برخوردار باشند و انتظارات واقع بینانه ای در مورد نتایج داشته باشند روش. برای بیماران مهم است که با یک متخصص پزشکی واجد شرایط مشورت کنند تا نامزدی خود را برای درمان‌های خاص پیکرتراشی تعیین کنند، زیرا عوامل فردی مانند خاصیت ارتجاعی پوست، تاریخچه پزشکی و اهداف زیبایی بر مناسب بودن این روش تأثیر می‌گذارند.

سایر خدمات

سایر خدمات در کلینیک دکتر آفرینگاه؛ یک تجربه گسترده و متنوع در جهت بهبود کلی زیبایی شما.

نظرات کاربران

نظرات شما، قدرتی است که ما را به آرمان‌های زیبایی خود هدایت می‌کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره رایگان یا رزرو نوبت